2010年8月15日星期日

#781 Greenmiles隊員 將會22 Aug 正式開始操練 Part 1《樂施毅行者2010》

操練路段選擇麥理浩徑第九段在《荃錦坳》的起點起步...途經大欖郊野公園(估計需時2小時) 至第十段《元朗大棠度假村》(估計需時4小時)為終點站。兩段全長合共20.9公里,一般需時6小時... = ="


CP8 > CP9 > Finish
     


http://issuu.com/oxfamhongkong/docs/chi_oxfam_trailwalker_route






其實麥理浩徑第十段的尾段,是沿著山脊而上, 上山下山在所難免....尾段算係今次操練最難行一段架喇! 但一個人連續要行最少6個鐘真係唔容易! 少d腳骨力(體能)都唔得!! 你會問點解我要咁辛苦行山? 因為我11月中參加《樂施毅行者2010》,支持樂施會各項扶貧救災,為不同地域、性別的貧窮人士改善生活而籌款。依家需要開始操練. 到時相信肚腩仔同我講bye bye!! hehehe ^ ^~, 您會已行動支持鼓勵我嗎?

《樂施毅行者2010》 #781隊員22 Aug 正式開始操練Part 1

沒有留言:

發佈留言