2010年9月20日星期一

19 Sep Greenmiles 操練 第三段《樂施毅行者2010》

當日操練路段為麥理浩徑第三段西貢《北潭凹》的起點起步...途經《牛耳石山》、《嶂上》、《雷打石》、《雞公山》、到達企嶺下之《水浪窩》為終點站。全長10.1公里,我哋實際用咗4小時完成。

當日早上8:00天文台已經發出酷熱天氣警告(建議在戶外工作或活動的人士,應多喝水和不要過度勞累。於感覺不適時,應盡快到陰涼的地方休息。又建議市民​​應避免長時間在陽光下曝曬,以免受太陽紫外線曬傷。應穿上鬆身衣服以及配戴適當帽子和能吸收紫外線的太陽眼鏡。戶外遊玩的人士應重複塗抹防曬係數15或以上的太陽油。)下午開始新界大部份地區氣溫高達34度或以上= =""

早上7:50am在沙田東鐵站集合到附近食過早餐後,揸車到西貢北潭湧,再轉乘巴士到《北潭凹》,9:20am開始起步,一口氣9:55am先步行到達《牛耳石山》,10:30am再到達《嶂上》,到附近許林士多買過涷五花茶解喝,休息及影相後,10:45am繼續出發,11:20am即將到達雷打石附近,休息15分鐘開始上山,11:45am到達座標M060,12:00pm已經上到山頂開始見到壯觀"雞公山",12:55pm到達海拔399米之"雞公山"山頂座標。休息一陣後就盡快一口氣落山,1:25pm完成第三段,洗面抺身後發現附近全部汽水機都係壞,1:45pm即座的士($44)返回北潭湧小食亭買野飲解解渴,並加一串魚蛋充饑醫肚^ ^~,休息後揸車離開北潭湧,俾肌肉休息下先,兩個禮拜後再行過= ="   

俾d相俾你地睇睇(風景相炸^ ^~....)


遠望 《牛耳石山》










攀上四百多米的《牛耳石山》


由於天氣酷熱,煙霞太多,又點會影到靚相嫁!



《嶂上》

在 "許林士多" 休息15分鐘



遠觀"雞公山"

《雷打石》


《雷打石》近攝

前面就係要挑戰的 《雞公山》

前面見到條長命鈄


唔係牙麻,仲要上條長命鈄路


回望自己之前剛走過之路段,現正挑戰緊之《雞公山》回頭路


高處回望之《榕樹澳》


《雞公山》座標

落山梯級路


企嶺下終點站,但所有汽水機都係壞咗==”



沒有留言:

發佈留言