2010年9月13日星期一

12 Sep Greenmiles 操練 第一、二段《樂施毅行者2010》

當日操練路段為麥理浩徑第一段在《北潭湧》的起點起步...途經萬宜水庫、地質公園及浪茄(一般需時2小時) 至第二段《北潭坳》為終點....途經西灣山(超級大雨)、吹筒坳、大浪西灣、鹹田灣、赤徑及北潭凹(一般需要5小時)終點站(都係好大雨)... ,我哋實際用咗7小時完成。

早上7:50am在沙田東鐵站集合到附近食過早餐後,揸車到西貢北潭湧,9:20am開始起步,一口氣11:10am步行到達萬宜東壩涼亭;休息及影相後, 11:20am繼續出發,當日天文台發出雷暴警告及之後落大雨,先經過景色如畫之第一個沙灘靚景:"浪茄灣",一路上鈄幾經辛苦12:02pm到達西灣山第一個涼亭,12:50pm辛辛苦苦再到達第二個涼亭,根住就開始落起大雨來,全身濕透落山路艱辛難行,提高警覺萬二分小心下,1:50pm才可到第二個沙灘"大浪西灣",行到人氣熱爆"東灣茶座"醫肚,二話不說先整汗衣衫及身體,再落order叫左碟馳名:"幹抄牛河"俾自己,其他隊友就要左"星洲抄米",再尼每人一支涷菊花茶。 2:27pm食飽後已經停雨就繼續起行,上一段小鈄路後就又落鈄去到第三個沙灘"鹹田灣",經過多次重覆上山落沙灘再從新上山落沙灘考驗後,其實心諗佢又點止兩粒星咁簡單呢。約3:50pm再到達第四個沙(石)灘"赤徑",在洗手間附近休息一陣,就一口氣及陪伴著大雨濕透下4:35pm完成,到達終點站"北潭凹"。休息一陣就到第三段起步點對面巴士站搭乘94號巴士($5.8)離開此地。雨勢並且開始越落越大= ="此次體驗真係難忘哦!!

俾d相俾你地睇睇(風景相炸^ ^~....)

"第一段" 可從溫以下個blog大致一樣

http://hk.myblog.yahoo.com/paulchan-slamdunk/article?mid=15209









破邊洲 




東壩



東壩附近一帶的六方石柱






以下就係"第二段"靚景


浪茄沙灘

基督教互愛中心

西灣山第一個涼亭休息處



萬宜水庫全貌

西灣山第二個涼亭"西灣亭"休息處



就快到達 "西灣海灘"


蚺蛇尖





另一個萬宜水庫全貌靚景





鹹田灣 及後面 "蚺蛇尖"

赤徑



沒有留言:

發佈留言